poniedziałek, 19 stycznia 2015

Libster Award 4, 5

To aż niewiarygodne, że dostałam kolejną nominację a co dopiero, że dwie!
Więc podwójnie dziękuję wam dziewczy y!!



Pierwsza nominacja jest od Little Dark Angel z bloga i-want-to-forget-everythingmydarling.blogspot.com
Dziękuję!!!


Pytania :

1.Jak masz na imię?

Ewa

2.Twoje największe  znajwiększe zainteresowanie?

Oczywiście One Direction!
<3

3.Twój idol?

Louis Tomlinson bez dwóch zdań.

4.Co byś zrobiła gdyby został ci jeden dzien życia?

Ło. Jeden dzień to za malo na cokolwiek, ale skoro jeden to jeden. Cóż na pewno starałabym się wykorzystać go jak najlepiej, żeby w innym życiu nie żałować! ;B

5.Ulubione ciasto?

No kochana masz mnie!
Lubię wiele ciast, bo nieskromnie mówiąc z mojej cukierni w której mam praktyki, są świetne ciasta, więc...

Krówka, tak, zdecydowanie!

6.Ulubiony parring (książka, film, rzeczywistość)

Liam i Sophia

7. Ulubiony serial?

Nie mam ulubionego, ale czasem obejrzę Pierwszą miłość.

8.Lato czy zima?

Zdecydowanie lato.

9. W co najchętniej się ubierasz?

Coś luźnego, ale w miarę modnie, również nie do przesady.
Jakieś legginsy, dresy i luźne koszulki

10.Chciałabyś skoczyć na bungee?

Yyy...
Nie!
Boję się...

11.Chciałabyś być sławna?

Zdecydowane nie.





A teraz czas na drugą nominację. Jest ona od Iwony Horan z bloga 

forbidden-felling-louistomlinson.blogspot.com

Dzięki!!


Pytania :

1.Z czego czerpiesz inspiracje?

Hm... Głównie z tego co przyjdzie mi do głowy. Ale i z życia codziennego.

2. Jak długo prowadzisz bloga?

Coś ok 4 miesiące.

3.Co przekonało Cię do publikacji swoich opowieści?

Hmm...
Myślę, że to była chęć spróbowania sił w pisaniu bloga i to jak zostanie on odebrany.

4.Książka, która twoim zdaniem jest warta przeczytania?

Rany!
Przeczytałam duuuuużo książek w swoim życiu, bo kocham czytać. Kurczę, może...

Piękne istoty.

5.Rodziaj muzyki, którą słuchasz?

Pop i trochę rocka

6.Hobby.

Lubię piec ciasta. To też skłoniło mnie do pójścia do szkoły o takim kierunku.

7. Czego najbardziej nie lubisz w drugiej osobie?

Kłamliwości, chamstwa i tego , że jest wrednym bufonem.

8. Największe marzenie( jeśli oczywiście możesz powiedzieć ).

Mam takie jedno...
Koncert One Direction na krórym będę...

9.Masz zwierzę? Jak tak to jakie?

Psa- Maksa i trzy koty

10. Najbliższa dla ciebie osoba to?

Mama. Zawsze mogę z nią o wszystkim pogadać.

11.Jesli miałabyś możliwość zmiany jakiegoś wydarzenia w twoim życiu, zrobiłabyś to?

Tak!!!!
I to wiele razy, jeśli by się tak dało...


NIKOGO NIE NOMINUJĘ, PRZEPRASZAM!!




Jej, raz jeszcze dziękuję za nominację!
A teraz zabieram się za pisanie zamówienia.
Dziś się chyba raczej nie pojawi, ale na pewno niedługo!!


1 komentarz: