sobota, 21 lutego 2015

Wasze pytania!!!

Tak więc dodaję dziś, jak na razie ten post.
Są tutaj pytania i odpowiedzi zadane mi w zakładce Pytania do autorki!





 Pozdrawiam anonima, który zadał mi te pytania!!

(na przyszłość anonimowi niech się podpisują!!) 


1 . Ile masz wzrostu? 

Ok.  165

2.Jaki typ faceta preferujesz? 

HM... Myślę, że romantyk...

3.Jakie są twoje wyniki w nauce? 

Myślę, że są zadowalające xd. 

4. Ile waży? 

Łohoho! 
Nie wiem. Na tą chwilę nie jestem w stanie  odpowiedzieć... Nie lubię patrzeć ile ważę bo potem muszę wyrzekać się pysznych pączków mojej cukierni  a to jest bardzo trudne...  :)

5.Masz chłopaka? 

na razie nie, ale....

6.Ulubiony serial? 

Musi być jeden?? 
Mam trzy

Nie igraj z aniołem 
Triumf miłości 
Mój grzech

;] 

7.Jakiś instrument, grasz? 

niet, nie mam talentu muzycznego. Nie gram na żadnym instrumencie. 


Dziękuję Ci anonimku!

Zachęcam do czytania i komentowania bloga!!




A tutaj mamy kolejny zestaw pytań  od OneDirectionBlog - JULII. 

1. Jak narodził się pomysłu na Twoje ff? 

Oj. To trudne pytanie, no bo cóż... To opowiadanie ma już rok! Zaczęłam pisać je w ubiegłym roku, właśnie jakoś w lutym, ale jak...? 
Wtedy od jakiegoś czasu to za mną chodziło. Pragnęłam napisać coś co przyniesie mi radość. I tak właśnie się stało! Jestem tu z wami i za każdym razem gdy tu zaglądam mordka mi się cieszy, że jesteście, czekacie, aż w końcu coś dodam... 
Dobra, bo się jeszcze tu wzruszę... 
Także to był taki spontan. Po prostu wpadło mi do głowy taka a nie inna fabuła... A główny bohater był pierwszy w kolejności. 
Usiadłam i zaczęłam pisać. 

2.W jaki sposób zdobyłas czytelników (jak reklamowalas blog)? 

Cóż... 
Waliłam drzwiami i oknami! ;) 
Jestem stałą czytelniczką kilkunastu blogów (czasem się dziwię, że jeszcze pamiętam kto z kim w jakim ff jest i w ogóle co się w nim dzieje bez czytania poprzednich rozdziałów...) 
Zawsze na każdym blogu zostawiam kom z linkiem. Zawsze jest ta szansa, że zauważą... 
No i jest jeszcze konto Google. 

3.Kim chciałabyś zostać  w przyszłości? 

Nic ciekawego... 
Zdobyć tytuł mistrza cukierników i otworzyć swój biznes. 

4. Miałaś kiedykolwiek chłopaka (nie licząc naszych)? 

Yesssss!

5. Kiedy masz urodzinki? 

12 Lipiec 

6. Twoja fave piosenka z FOUR?

JEDNA? 
No ok. 

NO CONTROL

7. Masz drugie imię, jakie? 

Maria. 

8. Zwierzęta? 

Koty, psy

9.Hobby?

Uwielbiam piec uznaje to za moje hobby ;) 









Uff, dałam rady choć jest już 1.30...
I myślę jeszcze całkiem logicznie!


Do następnego  kochani!!!
<3

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :*
    Też uwielbiam piec ;) Nic wielkiego? :D Zdobycie takiego tytułu to wilki sukces, którego życzę Ci z całego serca ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń