niedziela, 16 listopada 2014

Zapytanie

Dorwałam laptop mamy bo nie mogłam wytrzymać by nie sprawdzić co tu się dzieje (mój telefon przegina).Także już wszystko wiem.
Tak więc pytam was,czy chciałybyście kontynuację jakiegoś imagina bo aktualnie moja wena na Louis'a i Ewę wyparowała sobie.
Jabyście chcieli to piszcie.Został jeszcze imagin z Lou.
Piszcie jakie chcecie i rzucajcie podstawy do imaginów!Chętnie wszystkie przeczytam i przemyślę.

Jestem taka szczęśliwa jak widzę komentarze i ilość wyświetleń!
(rozdaję uściski)

<3

3 komentarze:

  1. Nich będę imagin z Lou <3 Niallem jeszcze jeden
    Kontynuuj rozdziały z Lou i Ewą bo są mega
    życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Imagin z Harry'm był mega, proszę kolejną część <3 + coś z Niall'em i Lou :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Harrym pokazałaś że sie niczego nie boisz i to mi sie spodobało. Mam nadzieje że kolejne bedą tak samo super jak tamten. Na kolejny jakoś nie umiem ci nic zaproponować, ale sie nie martw jesteś genialna i sama na coś wpadniesz ;).

    OdpowiedzUsuń