sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świąt!






Pięknego królika co w Święta Wielkanocne po domku sobie bryka, dużo spokoju świętego, co najważniejsze, jak najwięcej czasu dla siebie wolnego!
Życzę wam na Wielkanoc, po prostu wszystkiego najlepszego!
💓

             🆔🆔🆔🆔🆔





******
Heh mam czas i mi się nudzi, to składam wam życzonka!
Rozdział jest już prawie skończony, tylko zostało coś odpisać.
Następny imagin będzie dla Julci z Louisem.
Ciężko mi jest go pisać, ale postaram się dla ciebie <3

2 komentarze:

  1. Tobie też <3
    Nie mogę się doczekać imagina <3
    Przepraszam, że składam takie ciężkie zamówienia, następnym razem bardziej się postaram ;)
    Dziękuję <3
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj!
      Po prostu, jak już kiedyś pisałam, o Lou jest mi trochę trudno pisać ...
      Ale dla ciebie się postaram.
      <3

      Usuń