czwartek, 1 października 2015

Pierwsza rocznica bloga, podsumowanie i imagin urodzinowy!


A więc dziś jest pierwsza rocznica No Control. Zapomniałam całkiem o tej dacie, ale czytając pierwsze moje posty, dotarło to do mnie.
1. 10. 2014 w końcu założyłam konto na g+, bloga i tt!

A więc podsumowując:

Łączna liczba wyświetleń bloga: 28 780

Łączna liczba postów: 150

Łączna liczba wyświetleń stron bloga: 695

Łączna liczba komentarzy:  1180

Ilość zamówionych imaginów: 54:
    Harry - 20 😁😁 😁😣😣
    Niall - 15
    Louis - 10
    Liam - 5
    Zayn - 4

Łączna liczba wyświetleń według kraju:

Polska.                    24427
Francja.                   1542
Stany Zjednoczone 1151
Norwegia.                 497
Wielka Brytania.     260
Niemcy.                     212
Dania.                       142
Bangladesz.               56
Potrugalia.                41
Rosja.                         41

Wow, tak to właśnie wygląda. Dla mnie to bardzo dużo znaczy.
Nadal nie dochodzi do mnie, że jestem tutaj już rok!

Dziękuję wam za każdy komentarz i wsparcie, bo pewnie bez niego by mnie tutaj już nie było, każde wyświetlenie, dzięki któremu dostawałam coraz więcej chęci do pisania rozdziałów i waszych zamówień.
Miałam dodać dziś rozdział z tej okazji, ale nie byłoby go w niedzielę, więc będzie za to imagin.

Jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ
Czytamy się potem!
<3

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci tego sukcesu *_*
    Jestem z Ciebie dumna i życzę kolejnego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kochana :*
    Życzę Tobie dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i tego, abyś zawsze tak zaczepiaście pisała jak piszesz teraz. <3
    Wszystkiego dobrego ^-^ :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana :*
    Życzę dalszych sukcesów i duużo weny <3
    Najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy post :)
      http://karmelkowe-blogowanie.blogspot.no/2015/10/harry-potter-tag.html

      Usuń
  4. Kochana moja!!!
    Zacznę od przeprosin za moją nieobecność. Tak długo mnie nie było tutaj i nawet nie wiesz jak tęskniłam za tym opowiadaniem. No, ale to jak zwykle mój brak czasu, a potem przez naukę nieprzespane noce... No i nie miałam czasu spojrzeć na to co się tutaj dzieje.
    A teraz, nie mogę uwierzyć, że mija rok od założenia! Może nie jestem od początku, ale i tak to niesamowite. Kochana trzymaj tak dalej i życzę więcej weny niż zwykle (oczywiście już na zawsze hihi). Oczywiście powracam już tutaj na stałe, więc postaram się komentować teraz kolejne posty. No i zajrzę na drugiego bloga.
    Pozdrawiam xx <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratulacje zasłużyłaś sobie na tak niesamowity wynik !

    OdpowiedzUsuń