czwartek, 2 października 2014

informacja

To miało być pod rozdziałem 1 ale jak zwykle o tym zapomniałam i opublikowałam sam rozdział...
A więc informuję was,że rozdział nie pojawi się wcześniej jak w poniedziałek.
Dlaczego??
1.Jutro mam praktyki i nie wiem kiedy wrócę do domu.Będę zbyt padnięta,by cokolwiek zrobić poza pójściem spać.
2.W sobotę mój brat wstępuje w związek małżeński,więc wiadomo;)
3.Leczenie po sobocie,więc nie wiem,co będzie.
Może najdzie mnie ochota na rozdział (mam napisane do 5).
4.Tak więc jak nie w niedzielę to rozdział będzie na pewno w poniedziałek;)

Chcę bardzo podziękować Ms.Horan & Ms.Malik 1 za komentarz.To niby nic wielkiego a moje serducho się ucieszyło;)
Zależy mi na komentarzach,więc ktokolwiek tu był lub będzie niech zostawi po sobie ślad. Będę wdzięczna.

Możecie zostawiać linki do swoich blogów,na pewno zajrzę i skomentuję.

Do następnego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz