środa, 1 października 2014

Powitanie

Cześć wszystkim!!
Na imię mi Ewa.Jestem tu nowa.To mój pierwszy blog i mam nadzieję,że komentarze będą prawdziwe,nawet jeśli komuś się nie sodoba to co piszę (wtedy niech nie czyta).
Mam 18 lat i jak pisze w tytule,to bóg o One Direction.
Nie wiem czy jest sens pisać za co ich kocham,bo to może być nudne i długie;)

Wszelkie informacje na temat rozdziałów i pytań do mnie piszcie w komentarzach-przeczytam i postaram się odpisać.

Nie jestem w stanie powiedzieć kiedy pojawi się Prolog czy 1rozdział bo nie wiem jak zagospodaruję czas,ale myślę,że za niedługo.

Tak,że czytamy się za niedługo!

Ewa

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa, nawet bardzo na jaki temat będzie Twój blog. :D
    Nie mogę się doczekać prologu. :D
    Do zobaczenia Ewa :D

    OdpowiedzUsuń