środa, 2 września 2015

Nowy blog!

Hej!


Przychodzę do was z informacją!:)
Założyłam nowego bloga.
Tak.
Myślałam nad nim trochę i zdecydowałam się go prowadzić.
Ale!
Nie myślcie sobie, że kochane No Control odchodzi w zapomnienie! Nie. Nadal jest na pierwszym miejscu i skończę go.

Blog nazwałam po prostu Niania (oh, jak oryginalnie), prawda?
Nie będzie rozdziałów tak często, jak tutaj, ale będą.
Mam nadzieję, że się wam spodoba i zostaniecie.
Wszystkie informacje oraz prolog macie już na blogu.
Uffff, no to zapraszam!


http://niania-louistomlinson.blogspot.com/?m=1

4 komentarze:

  1. Niania? No, no...
    To tak jak mój tylko, że ja mam po angielsku :*
    Lecę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh
    Wiedziałam, że tak ci sie skojarzy, bo tes o nim pomyślałam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już rozdział, zapraszam :*
      Przepraszam, że napisałam akurat tutaj :)

      http://youandi-louistomlinson-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
    2. Okej ne gniewam się: )

      Usuń