środa, 25 marca 2015

Informacja :(

Witajcie!

Jak zapewne wszyscy wiemy, Zayn Malik opuszcza One Direction.
Jest mi bardzo smutno z tego powodu.
Na pewno nie tylko mi.
Chciałabym,  żeby to był żart. Reszta zespołu podobno jeszcze się na ten temat na tt nie wypowiada, więc...

Nie zamierzam w żadnym wypadku kończyć bloga, bo nawet jeśli Zayn odszedł z zespołu, to nadal jest człowiekiem,  nie umarł,  żyje. Wybrał inną drogę. Nie mam mu tego za złe. Każdy w swoim życiu podejmuje różne decyzje. 

Mimo, że uwielbiam Louisa,  mam sentyment do Zen'a i tak już zostanie. Nadal go kocham.


Wszystkiego najlepszego Zayn! 














Rozdział na pewno pojawi się w niedzielę 29 marca, przepraszam za pomyłkę.
Nie wiem jak z imaginami.
Chciałabym jakoś się pobierać po tej informacji, więc nie miejcie mi za złe,  że na wasze zamówienia będziecie musieli trochę poczekać...

Przepraszam raz jeszcze.

2 komentarze:

  1. Ostatni raz ryczałam tak jak teraz, gdy z 8-9 wstecz wyemitowali ostatni odcinek Hannah Montana (byłam jej wielką fanką). A teraz Zayn. No cóż, ja mam cały czas wrażenie, że robi sobie dłuższą przerwę. W końcu po 5 latach bycia w 1D nie można wrócić do normalnego życia. Moja mama, która zdążyła ich polubić twierdzi tak samo. Powiedziała, że chłopak potrzebuje odpoczynku i po pól roku, roku, a może i dwóch latach wróci, więc uzbrójmy się w cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O

    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ..
    ..
    .
    ŻE,CO?!!
    OMGGGGGG
    Wow
    *.*
    Brak słów:(

    OdpowiedzUsuń