wtorek, 9 czerwca 2015

Informacja :(


Hej!

Właśnie przed godziną dowiedziałam się, że za dwa tygodnie, 22 czerwca, mam egzamin zawodowy pisemny. I co za tym idzie, muszę wziąć się ostro do pracy, bo mam sześć zeszytów do ogarnięcia...
I strasznie się boję!
Mam dla was dwa zamówienia i rozdział, oczywiście nie skończone...
Ale, że wyszło jak wyszło, wszystko się pokomplikowało, ale teraz liczy się dla mnie egzamin, więc nie wiem kiedy to wszystko się pojawi.
Przepraszam, jeśli was zawiodłam. Tak, zawiodłam was...
Nie spodziewałam się, że to wszystko tak bardzo przyspieszy...

Trzymajcie kciuki!
<3

5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że nas nie zawiodłaś.. głuptas. :) Trzymam kciuki. Na pewno dasz radę. A jak już ogarniesz wszytko to będziemy się cieszyć zamówieniami i rozdziałami. :D
    Jeszcze raz powodzenia Ci życzę... Dasz radę. !

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie każdy poczeka w końcu chcemy żebyś zdała ;* trzymam kciuki i życzę powodzenia, sama mam teraz testy z całego roku, więc wiem jak to jest ;))
    Na pewno ci się uda <3 jeszcze raz powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało! Ważne żebyś zdała, bo to teraz jest najważniejsze.
    Poczekamy... Trzymam kciuki! :)
    Powodzenia! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ok :D
    Powodzenia! :*
    Trzymaj się mocno <3
    Całusy xx
    P.S. U mnie nowe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikogo nie zawiodłaś ^_~ Osoby chodzące do szkoły, pracy zrozumieją....
    Trzymam kciuki, ale na pewno pójdzie ci tak dobrze jak pisanie rozdziałów i imaginów.
    Dasz radę! <3 :-*

    OdpowiedzUsuń