czwartek, 23 lipca 2015

23.07.2010

Witam was gorąco! <3

A więc dziś jest ten dzień! Piąta rocznica założenia One Direction!
23. 07. 2010, wtedy Zayn, Liam, Niall, Louis i Harry zostali połączeni w zespół, który do tej pory podbija nasze serca, z tym, że w mniejszym składzie...
Mimo, że nie jestem z nimi od początku, bo jestem w fandomie od czterech lat, jestem z nich dumna. To, co dokonali przez te pięć lat jest dla mnie niewiarygodne! Przez co mam do nich jeszcze większy szacunek.
Z chłopców stali się mężczyznami, a sława ich nie zmieniła, tak myślę. Nadal są zabawni i starają się być narmalni...
Życzę im kolejnych świetnych lat śpiewania i zdobywania nagród!

Wiem, może i to co piszę tu, jest trochę pogmatwane, ale ja sama jestem dziwna i czasem siebie nie rozumiem. Tak właśnie czuję i to piszę, więc mi wybaczcie.












No to chyba tyle, ale na pewno coś jeszcze bym dopowiedziała, ale w tej chwili zapominiałam...

Okej, teraz bardziej serio:
Dwie wiadomości, dobra i zła;)

1 Może najpierw ta zła, bo chcę mieć ją już za sobą i źle jest mi pisać ją, no ale...
Angelika zamówiła sobie u mnie imagina i... Nie napiszę go dla ciebie.
Rany, nie wiedziałam, że kiedykolwiek to powiem!
Tak strasznie mi przykro, że zawiodłam, ale za cholerę nie widzę tego imagina! Próbowałam na każdy sposób, ze sto razy. I za każdym mi nie wychodziło.
Nie wiem, jaka jest tego przyczyna,  może brak weny... Nie wiem, ale to mało prawdopodobne... Moja wena ma się dobrze, więc sadzę, że takie imaginy mi po prostu nie wychodzą.
Błagam was!
Nie zamawiajcie śmiesznych śmieszków ani zabawnych głupoli, bo niestety nie napiszę...
Wiem, co sobie pomyślicie o mnie w tym momencie, ale ja się czuję z tym jeszcze gorzej...
Jestem na siebie wściekła, że nie mogę sprostać twoim wymaganiom.
Błagam na kolanach o wybaczenie Angeliko! :'(

Mogę napisać każdy 'rodzaj' imagina, jaki tylko chcecie, nawet wasze najtragiczniejsze darki itp, ale nie śmieszne! Gdybym wiedziała, że będzie z nimi tak kiepsko, to zaznaczyłabym to na samym początku.


2. Ta lepsza wiadomość, to po prostu przypomnienie o kolejnym rozdziale 16 sierpnia, który jest w całości napisany...
Rozdział najdłuższy w całym moim życiu, lekko napisany... Eh, okej. Starczy.


Może jakąś zapowiedź wam zarzucę kolejnego rozdziału, co?

1. "... - Nie budźmy ich. Wyglądają razem tak słodko, że zaraz się chyba zerzygam - powiedział Niall wstając.
- Nie jesteś ani trochę romantyczny. Idę do mojego pijaka - zaśmiałam się i ruszyłam spowrotem schodami na górę. Bylam na trzecim stopniu, gdy zakręciło mi się w głowie i ciemność całkiem przesłoniła mi widzenie. Nogi nagle stały się miękkie i same się pode mną ugięły. Poczułam, jak moje ręce zsuwają się z barierki..."

2. "... - Nie wiem czemu, nie pozwoliłeś mi, powiedzieć im prawdy - powiedziała do mnie pierwsze zdanie po przekroczeniu progu domu.
- Po prostu tak było najlepiej - powiedziałem i sięgnąłem do półki po jakąś książkę..."

Okej, to tyle. I co wy na to?

15 komentarzy:

  1. WoW!!!! Rozdział zapowiada się zajebiście! Już nie mogę się doczekać :D
    A jeżeli chodzi o tego imagina, to nie przejmuj się :) Myślę, że Angelika to zrozumie :)

    Weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: zapraszam do mnie <3
      karmelkowe-blogowanie.blogspot.com

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. 23 lipca 2015 roku moje życie zostało wystawione na próbę
    -filmik od LM
    -rocznica chłopców
    -zwiastun do Kosoglosa i Prób Ognia
    -No i twoja zapowiedź rozdziału
    hola, hola nie tak wszystko naraz xd ten drugi fragment zwłaszcza. ..jej jeszcze 23 dni! !!!
    ja też nie umiem pisać smiesznych rzcedy wychodzą takie głupie potem a nie zabawne xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana!
      Faktycznie wczoraj miałaś trochę szału!:)
      Ten drugi fragment to tylko wyrwany z kontekstu tekst i brzmi wieloznacznie, ale mam nadzieję, że zaskoczę was, czemu tak jest napisane:)

      Usuń
    2. Tobie też się wydaje ze podziękowania Louisa (to tkank you kilkanaście razy) było mega słodkie? *.* ♥

      Usuń
    3. Tak!!!!!!
      Patrzyłam i patrzyłam i nie mogłam się po prostu napatrzeć na to!
      Meeega słodkie.
      Uwielbiam go !<3
      Myślałam, że Nialler zapomniał! Ale nie,

      Usuń
    4. Niall chciał mieć takie wejście smoka chyba xd

      Usuń
  3. Już nie mogę doczekać się rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także jestem Directioner od czterech lat i jestem naprawdę dumna z chłopców <3
    Co do rozdziału - zapowiedź jest naprawdę ciekawa *_* Nadrobię i coś myślę, że zostanę tutaj do końca :) Miłego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej!
      Cieszę się bardzo!
      Mam nadzieję, że zostaniesz:)

      Usuń
  5. Aaa! Rocznica chłopców! Od pięciu lat chłopcy tworzą coś wspaniałego, muzykę, która jest ze mną niemal codziennie. Mam nadzieję, że tych rocznic jeszcze będzie nieskończoność.
    Jeju, czekam już na ten cholerny sierpień, bo zapowiedzi są świetne no i mam nadzieję, że prawie trzy tygodnie szybko miną.

    Zapraszam na rozdział pierwszy! :) http://i-waiting-for-you-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Szkoda, że nie miałam zielonego pojęcia o tym, że jest rocznica... (8,5 miesiąca jestem Directionerką) Czekam na rozdział, zapraszam na rozdział u mnie i radzę poprawić opis autorki, autorko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, cudowny posta i cudowne rozdziały. Przepraszam, że mnie tyle nie było, ale miałam ciężkie chwile, ale już wracam i nadal czytam *>* zapraszam do mnie na wieli powrót : http://rabel-storry-hs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń