niedziela, 8 listopada 2015

Rozdział 71

    Siedzę na jednym z plastikowych krzesł i czekam na cud. 
Serio.
- Boże, ile jeszcze? Jak ja będę tak długo się drzeć na porodówce, to ja dziękuję za takie porody - jęknęła przeciągle Marlena i oparła głowę o ramię prawie śpiącego Harry'ego. 
- C... Co? - przetarł oczy i spojrzał po korytarzu.
- Marlena coś tam marudzi - westchnąłem i oparłem się plecami o ścianę. 
- Trzy godziny tu jesteśmy... Marlena, nie chce ci się spać? - zainteresował się Hazz.
- Nie! Ja poczekam aż będzie po. Muszę zobaczyć Alice.
    Tak mała ma na imię Alice Madaleine. Mnie i Ewie się podobało, więc nie mieliśmy problemu z wyborem imion dla naszego maleństwa. Już nie mogę doczekać się, aż wezmę ją w swoje ręce.

    Jakiś czas później po korytarzu, w którym siedzieliśmy, rozległ się płacz noworodka. Odetchnąłem głęboko, że już jest po. Kilka minut potem, wyszła do nas jakaś pielęgniarka, pytając o ojca dziecka Ewy.
- To ja - podniosłem się z krzesła. 
- Gratulacje. Pańska córeczka jest silna i zdrowa. A narzeczona zaraz zostanie przewieziona na salę. 
- Dziękuję - powiedziałem.
- Nareszcie, gratulacje stary! - Harry podszedł do mnie i objął po przyjacielsku i poklepał po plecach. Mar również mi pogratulowała.
    Po kilkunastu minutach z porodówki wyjechała na łóżku Ewa. Widziałem jej zmęczenie na twarzy. Wyglądała, jak wypompowana z życia. Spała. Zawieźli ją do sali, ja poszedłem za nimi. Usiadłem przy jej łóżko i czekałem, aż się obudzi.


- Louis? - usłyszałem cichy głos, dochodzący gdzieś z oddali. Otworzyłem oczy i zobaczyłem mojego skarba. Nadal leżała, ale wyglądała wyraźnie lepiej.
- Cześć mój aniele - wstałem i nachyliłem się nad jej twarzą, by zaraz ją pocałować.
- Jak mała? Widziałeś ją? - zapytała wtulona we mnie.
- Nie, jeszcze nie - usiadłem na łóżku, obok niej. - Byłaś dzielna - uścisnąłem lekko jej dłoń.
- Skąd wiesz? Nie byłeś tam ze mną.
- To nawet dobrze, bo pewnie bym zemdlał. Słyszałem.
- Oh, no tak. Jest już Mar i Harry? 
- Tak, zwołać ich?
- Poproszę - pokiwała głową na znak zgody. 
    Wyszedłem na korytarz, siedzieli oboje na krzesłach przy ścianie.
- Ej, Ewa chce was widzieć - lekko klepnąłem kumpla w ramię, by się obudził. Praktycznie przespał cały pobyt tutaj. No ale nie ważne. 
- Już idę! - dziewczyna zerwała się z siedzenia i zniknęła za drzwiami sali.

   
    Do pokoju weszła pielęgniarka z małym, różowym zawiniątkiem na rękach. 
- Proszę, wasza córeczka. Zdrowa, silna i śliczna - podeszła i podała ją mojej narzeczonej. Ta wzięła ją delikatnie i patrzyła na nią z wielkim uśmiechem. Kobieta wyszła, zostawiając nas samych. Usiadłem obok nich na łóżku, patrząc na malutką dziewczynkę zawiniętą w różowy kocyk. Spała spokojnie.
- Jest śliczna - powiedziała po chwili ciszy Ewa. 
- Bez wątpienia, jest śliczna po tobie skarbie - nachyliłem się, by zaraz złączyć nasze usta w delikatnym pocałunku.



Załóżmy, że właśnie tak wygląda Alice :)

 - Wiesz, jaki dziś dzień? - zapytałem ją, obejmując ramieniem.
- Środa Louis - zaśmiała się. Boże, jesteśmy już razem rok, a ja nadal coraz bardziej zakochuję się w jej śmiechu. 
- Ale chodzi mi o datę - zaśmiałem się z nią. 
- Czternasty, jeśli się nie mylę - zrobiła niepewną minę. 
- Wiesz, dlaczego pytam? - cmoknąłem ją w policzek.
- Nie. Wybacz, ale nie wiem - westchnęła, wtulając się bardziej we mnie. 
- To ja ci powiem. Dziś mija rok, odkąd powiedziałem ci, że cię kocham i spytałem, czy zechcesz ze mną być - wyjaśniałem, obejmując ją ramionami.
- To już? 
- Tak - przytaknąłem.
- O rany. Przepraszam, mam słabą pamięć. Nic nawet dla ciebie nie mam - westchnęła kolejny raz.
- Ale właśnie dałaś mi najlepszy prezent - powiedziałem. - I bardzo ci dziękuję.
- Oj... To ja ci dziękuję, że jesteś. 
- Jak już wyjdziesz ze szpitala, zostawimy małą z twoją mamą i zabiorę cię na romantyczną kolację i w ogóle na zajebisty wieczór ze mną - obiecałem. Miałem to w planach już od dawna, czekałem tylko na ten dzień. 
- Dobrze. Już nie mogę się czekać.

**** Kilka tygodni później ****

    Nie mogę uwierzyć w to, jak wszystko zaczyna się układać w dobrym kierunku. Alice jest zdrowa, rośnie naprawdę, jak na drożdżach! I jest oczkiem w głowie Louisa. Czuję, że będzie przez niego rozpieszczana...





********

Wybaczcie, że trochę taki dupny, ale towarzystwo trzech osób w pokoju i przeziębienie nie idzie w parze z pisaniem...
Nie wiem, jak ja wczoraj cokolwiek robiłam... W każdym razie dopiero dziś zabrałam się za rozdział i praktycznie wszystko od zdjęcia w dół, jest napisane dziś. Wiem, że to mało.
Nie wiem, jak to się stało, że przez tydzień praktycznie nic nie napisałam...
Ok, obiecuję poprawę!
Aha, no i jeszcze wasze zamówienia!
Nie wiem, kiedy się pojawią. Może za tydzień, a może za dwa. Naprawdę chciałabym wcześniej, ale nie chcę niczego obiecywać, bo nie wiem, kiedy się za nie wezmę.

PRZEPRASZAM!!!<3


8 komentarzy:

  1. Takie słodkie ;)
    Końcówka trochę przypomina epilog... Ale mam nadzieje, że jeszcze nie konczysz :))
    Trzymaj się. Życzę duuuużo weny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny !
    Taki słodki awhhhh
    Tak zgadzam się z Olą końcówka jest napisana jak epilog,ale do epiloga jeszcze długa droga prawda?
    Mam taką nadzieje ...
    Dużo weny ci życze słońce kocham!
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?
      Jaki epilog?
      Nawet o nim nie pomyślałam!
      Epilog będzie nie za krótko, niw za długo, lecz w sam raz!<3

      Usuń
  3. Em... ok... no może być. ..



    NIE NO ŻARTUJE!
    Boski :)
    Dzidzia na świecie =^.^=
    Oh jak słodko :3
    Śliczne :3
    Szkoda ze krótkie, ale za to treściwe :^
    Mam nadzieje ze do tego wspomnianego epilogu jeszcze daleko ; 3
    Powodzenia w dalszym i weny życzę ;*
    Trzymaj się xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju jak słodko *_*
    Rozpływam się :*
    Cudowny i wcale nie dupny :)
    Słodko o mamuniu :*
    Kocham i czekam na nn Kochanie 💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Louis i Ewa są rodzicami !
    I maja córeczkę aww
    Co się teraz będzie działo xd
    Świetny rozdział, czekam na kolejny słońce xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Lou i Ewcia w końcu doczekali się swojego potomka! :')
    Jest tak niemiłosiernie pięknie :)
    Oni w tej roli spełnią się bardzo dobrze. Zresztą emanuje od nich taka życzliwość i ciepłość, że awwww *-*
    Czekam na kolejny i weny <3

    OdpowiedzUsuń